MediaMarkt stawia na doświadczenia klientów i modernizuje kolejne sklepy



Nowoczesne sprzęty RTV i AGD, technologie mobilne i gadżety elektroniczne są dziś integralną częścią codziennego życia prywatnego i zawodowego Polaków. W odpowiedzi na ewoluujące potrzeby użytkowników urządzeń elektronicznych, sieć MediaMarkt modernizuje kolejne sklepy, inspirując współczesnych konsumentów do odrywania nowych możliwości dzięki technologiom.

Polacy chętnie sięgają po nowinki technologiczne i coraz częściej wracają na zakupy do sklepów stacjonarnych. MediaMarkt odpowiada na tę potrzebę poznawania i osobistego doświadczania nowych rozwiązań modernizując swoje placówki. W ubiegłym roku sieć przebudowała kilkanaście sklepów, a w pierwszej połowie tego roku otworzyła kolejne 7 marketów w nowej, zmodernizowanej formie w Czeladzi, Katowicach, Krakowie (2 sklepy), Opolu, Warszawie i Zabrzu. Proces modernizacji obejmie w kolejnych miesiącach sklepy m.in. w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Bydgoszczy.

Jako retailer omnichannelowy mamy wiele dróg dotarcia do naszych klientów i rozwijamy je wprowadzając usprawnienia, nowe funkcjonalności czy modyfikację oferty produktów i usług, żeby stale podnosić satysfakcję klientów z zakupów w naszej sieci. Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne, które stale dostosowujemy do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb konsumenckich chociażby poprzez optymalizację sieci sprzedaży i modernizacje sklepów. Budujemy w ten sposób dodatkową wartość dla klienta wzmacniając jego pozytywne doświadczenia z marką – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Nowoczesna przestrzeń handlowa


Zmodernizowane sklepy zapewniają przed wszystkim jeszcze większej wygodę zakupów. Układ sklepu i ekspozycji produktów został zmieniony w taki sposób, aby klienci mogli szybko odnaleźć poszukiwany sprzęt, odpowiednie akcesoria i powiązane z nim urządzenia. Dzięki nowoczesnej prezentacji produktów, wyeksponowaniu najpopularniejszych kategorii oraz nowinek technologicznych klient łatwo zapozna się z ofertą sklepu, porówna ceny i funkcje poszukiwanego sprzętu.

Pełna oferta produktowa


W MediaMarkt znajdziemy pełny wybór sprzętu AGD i RTV, komputerów, smartfonów, aparatów fotograficznych, sprzętu gamingowego i gier, elektroniki sportowej, a także praktycznych i modnych akcesoriów czołowych producentów. Nawet najbardziej wymagający fani nowych technologii znajdą tu dla siebie odpowiednie urządzenia.
Wsparcie zapewniają profesjonalni doradcy, który zawsze chętnie dzielą się wiedzą i pomogą dobrać rozwiązania dopasowane do realnych potrzeb kupujących.

Usługi dla każdego

Kompleksowa oferta sklepu obejmuje także usługi takie jak: dostawa, instalacja, pierwsze uruchomienie i konfiguracja urządzeń, podłączenie sprzętu AGD do sieci gazowej, elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej czy dodatkowe ubezpieczenie sprzętu. Sklep oferuje również wynajem długoterminowy smartfonów i innych urządzeń mobilnych „RentMe”, składanie komputerów czy przegrywanie danych.

MediaMarkt wspiera klientów w prowadzeniu zrównoważonego stylu życia oferując również szereg usług, które pozwalają oszczędzać zasoby naturalne. Wśród usług zrównoważonych znajdziemy m.in. naprawy pogwarancyjne czy zabezpieczenie ekranu urządzeń mobilnych folią ochronną. Sklep oferuje również wykup smartfonów i innych urządzeń mobilnych – za niepotrzebny sprzęt klient otrzymuje kartę podarunkową MediaMarkt, a stare urządzenie zyska nowe życie i będzie służyć innym użytkownikom. Wyceny sprzętu można dokonać w markecie lub poprzez stronę mediamarkt.pl.

W sklepie można oddać również stare urządzenia, zgodne z asortymentem sklepu, nawet jeśli nie kupiliśmy nowych produktów. Elektroodpady te są następnie przekazywane do odpowiednich zakładów przetwarzania.

Klub MediaMarkt


Sieć rozwija mocno program lojalnościowy „Klubu MediaMarkt”, który zapewnia członkom liczne korzyści. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej lub w sklepie, aby otrzymać powitalny kupon rabatowy i zbierać punkty za zakupy, które następnie wymienimy na kupony na kolejne zakupy. Transakcje z użyciem karty Klubu są rejestrowane na koncie kupującego i nie trzeba zachowywać na przyszłość paragonów, co ułatwia proces zwrotu lub ewentualnej reklamacji. Klubowicze jako pierwsi otrzymują informacje o promocjach. Aktualnie program liczy ok. 4 mln klubowiczów.





MediaMarktSaturn Polska
press box